O Alcalde socialisto de Vigo é condenado pola xusticia a derrubala de urxencia pero segue negándose

quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Foucelhas será homenageado na XII ediçom do Dia da Galiza Combatente

 
O próximo 12 de outubro, decorrerá na cidade da Corunha a XII ediçom do Dia da Galiza Combatente, instaurada por NÓS-Unidade Popular em 2001.
A figura do mítico guerrilheiro galego Benigno Andrade “Foucelhas” centrará os atos deste ano.
Cidade herculina acolherá atos centrais
O ato central terá lugar na corunhesa Praça de Carlos I, fronte o Museu Militar, onde está “sequestrado” o fuzil mauser que portava o combatente galego o dia que foi que foi detido pola Guarda Civil em Oça dos Rios, depois de ser ferido de bala.
Sob a legenda Benigno Andrande Foucelhas, exemplo da resistência popular NÓS-Unidade Popular realizará um comício a sexta-feira 12 de outubro às 13 horas.
Intervirám as companheiras Eva Cortinhas, em representaçom da organizaçom juvenil BRIGA, e a porta-voz nacional de NÓS-Unidade Popular, Rebeca Bravo.
Posteriormente terá lugar um jantar de confraternizaçom.
Caderno Biográfico do Foucelhas
Nos próximos dias sairá do prelo um caderno com a biografia do Foucelhas que será distribuido a 1€. Também nas próximas semanas estará disponível em formato digital.
Autocarro
NÓS-UP freta transportepara facilitar assistência. Partirá às 8.00 horas da Guarda, com paragens em Salvaterra (9.00hs), Ponte Areias (9.15h), Porrinho (9.30h), Vigo (10.00h), Ponte Vedra (10.30h) e Compostela (11.15)
O cartom pode ser adquirido por 9€. Para mais informaçom nacional@nosgaliza.org ou telefonando a 669 778 474.

Nenhum comentário:

Postar um comentário