O Alcalde socialisto de Vigo é condenado pola xusticia a derrubala de urxencia pero segue negándose

terça-feira, 1 de outubro de 2013

Redondela acolhe XIII ediçom da Galiza Combatente dedicada a Maria Araújo

A combatente galego-cubana Maria Araújo será homenageada nos atos organizados por NÓS-UP para comemorar o Dia da Galiza Combatente.
Maria Araújo, dous combates, umha mesma luita é a legenda da iniciativa que se desenvolverá ao longo do domingo 13 de outubro .
Ato político, oferta floral e jantar de confraternizaçom
Às 13 horas na praça da Constituiçom de Redondela terá lugar um ato político no que intervirám Eva Cortinhas, em representaçom da Mesa Nacional de BRIGA e Gustavo Luca de Tena pola Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Villamil.
Rebeca Bravo, porta-voz nacional de NÓS-UP encerrará o comício que será amenizado com a voz e a música do cantor-compositor Tino Baz.
Posteriormente, às 14.30 h,  na ponta da praia de Cesantes, a poucos metros da ilha de Sam Simom, que durante anos foi um campo de concentraçom, terá lugar umha oferta floral às vítimas do fascismo.
A jornada finalizará com um jantar de confraternizaçom. Para poder assistir cumpre reservar lugar no telefone 669 778 474 ou bem no co-e da Unidade Popular.
Caderno biográfico de Maria Araújo
NÓS-Unidade Popular editará um caderno com a biografia da revolucionária comunista galego-cubana, no que também se reproduzirá umha entrevista realizada em 1975, asssim como o testimónio da sua filha, a dirigente feminista e comunista cubana Dora Carcanho.